عطر و ادکلن

شناخت رایحه های ادکلن (رایحه شناسی)

شناخت رایحه های ادکلن

اگر عاشق و شیفته عطر و ادکلن باشید قطعا می‌دانید که شناخت رایحه‌ها چه قدر اهمیت دارد و برای شما خاطره انگیز می‌شود. شاید فکر کنید که شناخت شناخت رایحه های ادکلن برای شما کار سختی باشد اکا اصلا اینگونه نیست. ما قرار است روایحی را بررسی کنیم که حتی با فکر کردن به آن‌ها در رویای خود غرق می‌شوید. این که با انواع روایح آشنا باشید باعث می‌شود تا هنگام خرید عطر و ادکلن انتخاب بهتری را داشته باشید.

شما می‌توانید بهترین محصولات عطر و ادکلن‌های موجود در بازار را از فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید زیرا ما ضمانت اصالت کالا را تضمین می‌کنیم و محصولات اورجینال را خدمت شما ارسال می‌کنیم.

آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:

  • شناخت رایحه های ادکلن

شناخت رایحه های ادکلن

برای این که شما با رایح‌های ادکلن آشنا بشوید نیاز است تا سه مفهوم و یا سه بخش طعم عطر ، طبع عطر و گروه بویایی عطر را بدانید. البته که شاید کمی سخت به نظر برسد ولی با بررسی‌های دقیق متوجه می‌شوید که چه قدر این مفهوم‌ها آشنا هستند و شما هنگام خرید عطر آن را در اولویت قرار می‌دادید.

طعم عطر چیست؟

تمامی عطرها در دنیا با چهار طعم شیرین ، تلخ ، تند و ترش معرفی می‌شوند که در ادامه به بررسی هر کدام از این طعم عطرها می‌پردازیم:

طعم تلخ

یکی از روایحی که بیشترین طرفدار را میان افراد به خصوص آقایان شیک پوش و خوش سلیقه دارد ، عطر با طعم تلخ است. رایحه تلخ به دلیل محبوبیت بالا به شما اعتماد به نفس فوق العاده‌ای را می‌دهد و همین باعث می‌شود که با حضور در هر جمعی مورد توجه قرار بگیرید. بیشتر عطرهایی که طعم تلخ دارند از رایحه‌هایی نظیر دارچین ، نعناع ، ادویه تند شرقی ، میخک و چوب سوخته تشکیل می‌شوند. هر آقا و خانمی در کلکسیون عطرهای خود باید از رایحه تلخ استفاده نماید. کرید اونتوس مردانه جزو آن دسته از گزینه‌های عالی برای رایحه تلخ است که پیشنهاد می‌شود برای یک ملاقات عاشقانه می‌توانید از آن استفاده نمایید.

طعم شیرین

این رایحه جزو یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین رایحه در بین خانم‌ها است و هر خانمی حداقل یک ادکلن با طعم شیرین را در کلکسیون خود دارد. عطرهایی با طعم شیرین معمولا از روایحی چون شکلاتی ، کاراملی ، اودیه‌های شیرین و گل فام تشکیل می‌شوند. عطرهایی با طعم شیرین شما را برای ملاقات‌ای دوستان آماده می‌کند و در شب‌های طولانی و. سرد زمستان می‌توانید از آن استفاده نمایید. ادکلن له لابو سانتال ، امواج اینترلود زنانه و باکارات رژ جزو شیک‌ترین گزینه‌ها برای هر خانمی می‌باشد.

طعم ترش

نسبت به دو طعم بالا ما معمولا با طعم ترش کمتر آشنا هستیم در صورتی که این طعم بیشترین میزان حس سرزندگی را به افراد القا می‌کند. در روزهای طولانی گرم تابستان می‌توانید در جمع خود از این نوع طعم عطر استفاده نمایید.

طعم تند

عطر و ادکلن‌هایی با طعم تند معمولا میان آقایان نسبت به خانم‌ها محبوب‌تر است اما در حالت کلی این طعم نسبت به سایر طعم‌ها کمترین محبوبیت را دارد. بهترین تایم استفاده از عطرهایی با طعم تند در فصل زمستان است و پیشنهاد می‌شود زمانی که در فضای باز هستید از این طعم استفاده نمایید.

رایحه‌هایی که طعم تلخ را تشکیل می‌دهند شامل کهربا ، عنبر و ادویه‌های تند شرقی می‌شوند.

شناخت رایحه های ادکلن قسمت دوم

طبع عطر چیست؟

قطعا با مفهوم طبع عطر آشنا هستید و هنگام خرید ادکلن به آن توجه می‌کنید. طبع عطرها به دو گروه معروف گرم و خنک یا سرد تقسیم می‌شوند.

معرفی عطرهای گروه گرم:

عطرهای گرم دارای روایح گل‌فام ، مشک‌اندود ، عنبر ، عود ،‌ کهربا و….. هستند.

بهترین زمان استفاده از عطرهای گروه گرم چه زمانی است؟

توصیه می‌شود که از عطرهای گرم در روزهای سرد سال یا در مهمانی‌های فضای باز استفاده شود.

معرفی عطرهای گروه سرد:

عطرهای سرد از روایح مرکباتی ، آبزی ،گیاهی و… تشکیل شده‌ است.

بهترین زمان استفاده از عطرهای گروه سرد چه زمانی است؟

بهترین زمان استفاده از انواع عطر و ادکلن سرد ، فصل‌های گرم سال است.

البته که ما فقط به شما بهترین زمان‌های استفاده از عطرها را معرفی می‌کنیم و این به این معنی نیست که نمی‌توان از این روایح در زمان‌های دیگر استفاده کرد. به طور کلی در مبحث روایح عطرها می‌توان کاملا سلیقه‌ای عمل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *